Εκπαιδευτικό υλικό

Πρόσφατα άρθρα

Αρχική σελίδα Το σχολείο μας Ετήσια Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της Σχολικής Μονάδας (έτος αναφοράς: 2021-2022)

Ετήσια Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της Σχολικής Μονάδας (έτος αναφοράς: 2021-2022)

Ετήσια Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού

Έργου της Σχολικής Μονάδας (έτος αναφοράς: 2021-2022)

Α. ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ

Καταγράφονται συνοπτικά τα χαρακτηριστικά και οι ιδιαιτερότητες της σχολικής μονάδας, που κρίνονται σημαντικά για την αποτύπωση της εικόνας του σχολείου

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ

Γενικά στοιχεία του Σχολείου

ΟΝΟΜΑ: 2ο Δημοτικό Σχολείο Αγίων Θεοδώρων

ΚΩΔΙΚΟΣ: 9521272

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: Κρομμυώνος ΤΚ 20003

Email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.

Ιστοσελίδα: http://2dim-ag-theod.kor.sch.gr

Τηλέφωνο: 2741068108

ΕΚΠ/ΚΗ ΒΑΘΜΙΔΑ: Πρωτοβάθμια

ΟΡΓΑΝΙΚΟΤΗΤΑ: 6/Θέσιο

ΓΕΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ

Εκπαιδευτικοί

Σύνολο 16 εκπαιδευτικοί

1 μόνιμη εκπαιδευτικός επί θητεία (Διευθύντρια), 1 μόνιμος εκπαιδευτικός ΠΕ 70 Αναπληρωτής υποδιευθυντής, 3 μόνιμοι/ες εκπαιδευτικοί (Π.Ε.70), 2 αναπληρωτές Π.Ε.70 ΕΣΠΑ, 1 αναπληρώτρια ΠΕ 70 ΠΔΕ παράλληλης στήριξης, 1 εκπαιδευτικός Φυσικής Αγωγής Μόνιμος (Π.Ε. 11), 1 εκπαιδευτικός Αγγλικής Γλώσσας μόνιμος (Π.Ε. 06), 1 εκπαιδευτικός Γαλλικής Γλώσσας μόνιμη (Π.Ε.05), 1 εκπαιδευτικός μουσικός μόνιμη ΠΕ79.01, 1 εκπαιδευτικός Εικαστικών μόνιμη ΠΕ 08, 1 εκπαιδευτικός Θεατρικής Αγωγής αναπληρώτρια ΕΣΠΑ ΠΕ91.01,1 εκπαιδευτικός μόνιμη Πληροφορικής ΠΕ86, 1 σχολική νοσηλεύτρια ΠΕ25(έως 26-01-2022)

Βοηθητικό προσωπικό: 2 Καθαρίστριες, 1 σχολική τροχονόμος

ΓΕΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΜΑΘΗΤΙΚΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ

Σύνολο μαθητών : 126(68 αγόρια και 58 κορίτσια)

ΤΑΞΗ Α:, σύνολο 22 (13 αγόρια και 9 κορίτσια)

ΤΑΞΗ Β:, σύνολο 20 (9αγόρια και 11 κορίτσια)ΤΑΞΗ Γ: σύνολο 24( 16 αγόρια και 8 κορίτσια)

ΤΑΞΗ Δ:, σύνολο 22(10 αγόρια και 12 κορίτσια)

ΤΑΞΗ Ε: σύνολο 14 (8 αγόρια και 6 κορίτσια)

ΤΑΞΗ ΣΤ: 24( 12 αγόρια και 12 κορίτσια)

Ολοήμερο Τμήμα : 32 μαθητές (18 αγόρια και 14 κορίτσια)

Παράλληλη στήριξη: 1 μαθητής, αγόρι

Το Τμήμα Ένταξης :7 μαθητές (5 αγόρια και 2 κορίτσια) ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕ

Προάγονται ή απολύονται 123 μαθητές (66 αγόρια και 57 κορίτσια)

Επαναλαμβάνουν την τάξη: 3 μαθητές: 2 αγόρια και 1 κορίτσι

Έγιναν 9 μετεγγραφές (5 αγόρια και 4 κορίτσια) σε άλλα σχολεία. Ήρθαν με μετεγγραφή από άλλα σχολεία 13 μαθητές (6 αγόρια και 7 κορίτσια).

Διέκοψαν τη φοίτησή τους 2 μαθητές (2 κορίτσια) λόγω συνέχισης φοίτησης σε σχολείο του εξωτερικού.

Το σχολείο δεν λειτούργησε, στις 15/10/2021, 24/01/2021, 25/01/2021, 26/01/2021 λόγω καιρικών συνθηκών και στις 08/02/ 2021 λόγω τοπικής αργίας,

ΥΛΙΚΟΤΕΧΝΙΚΗ ΥΠΟΔΟΜΗ

Το σχολικό κτίριο με ΦΕΚ Ίδρυσης της Μονάδας 939/18-7-2006, διαθέτει επαρκείς, κατάλληλους και ασφαλείς χώρους.

Συγκεκριμένα διαθέτει:

Έξι (6) αίθουσες διδασκαλίας, ευρύχωρες, με άπλετο φωτισμό, δυο (2) μικρότερες αίθουσες για εργαστήριο ηλεκτρονικών υπολογιστών και Τμήμα Ένταξης, αίθουσα εκδηλώσεων- προβολών με ηχητική εγκατάσταση, θεατρική σκηνή, διαδραστικό πίνακα, η οποία ενώνεται με τη διπλανή, προσφέροντας έτσι έναν χώρο που ανταποκρίνεται στις ανάγκες της σχολικής ζωής, ικανοποιητικούς χώρους διοίκησης, γραφείο διευθυντή και εκπαιδευτικών.

Υποδομές πληροφορικής- δίκτυο επικοινωνίας, καλωδιακό internet σε όλες τις αίθουσες με αρκετό εργαστηριακό εξοπλισμό. Όλες οι αίθουσες διδασκαλίας διαθέτουν ικανοποιητικό ηλεκτρονικό εξοπλισμό για τη στήριξη της διδασκαλίας με σύγχρονα μέσα. Υπάρχει διαρκές ενδιαφέρον από τη διεύθυνση και το Σύλλογο Διδασκόντων για την κτιριακή υλικοτεχνική υποδομή όπως για τη συντήρηση και αξιοποίηση των σχολικών χώρων και εγκαταστάσεων, την εξασφάλιση υψηλού επιπέδου καθαριότητας και συνθηκών υγιεινής, τον εμπλουτισμό και την προσαρμογή του εξοπλισμού και των εποπτικών μέσων στις σύγχρονες απαιτήσεις των προγραμμάτων σπουδών.

Επίσης διαθέτει: Βοηθητικούς χώρους, (χώρος κυλικείου, αποθήκες, τουαλέτες μαθητών και εκπαιδευτικών) που καλύπτουν τις ανάγκες. Οι εξωτερικοί χώροι είναι επαρκείς για τον αριθμό των μαθητών. Διαθέτουν στέγαστρο, παγκάκια, γήπεδα μπάσκετ και βόλεϊ, επιδαπέδια ομαδικά παιχνίδια, σχολικό κήπο με οπωροφόρα δέντρα και λαχανικά στην πίσω πλευρά του κτιρίου.

Για άτομα με κινητικά προβλήματα το σχολείο διαθέτει ράμπες, προσβάσιμη αίθουσα στο ισόγειο και ειδική τουαλέτα. Δεν υπάρχει ανελκυστήρας για τον 1ο όροφο.

Το σχολείο διαθέτει κεντρική θέρμανση με πετρέλαιο .Οι διαθέσιμοι οικονομικοί πόροι προέρχονται από τη Σχολική Επιτροπή και από το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων.

Το σχολικό έτος 2021-2022 ήταν καθοριστική η μη λειτουργία του Τμήματος Ένταξης και του Τμήματος Υποδοχής(ΖΕΠ).

Επίσης υπάρχουν μαθητές που έχουν ανάγκη ιατρικής υποστήριξης και η έλλειψη νοσηλευτή δυσκόλεψε πολύ τις οικογένειές τους και το σχολείο.

Συμπερασματικά, το τρέχον σχολικό έτος παρά τη σκιά της πανδημίας, και των προαναφερόμενων ελλείψεων, ήταν μια χρονιά κατά την οποία καταφέραμε ως σχολική κοινότητα να επιστρέψουμε υπεύθυνα και μεθοδικά στην κανονικότητα και στην εξωστρέφεια. Δημιουργήσαμε ένα ασφαλές, ευχάριστο και δημιουργικό περιβάλλονμάθησης για όλους τους μαθητές/τριες του σχολείου. Υπήρξε ενδυνάμωση των δεσμών του σχολείου τόσο με την τοπική κοινωνία όσο και με διεθνείς φορείς και σχολεία μέσω συγκεκριμένων projects. Η συνεργασία με φορείς, η οργάνωση εκδηλώσεων, η υλοποίηση δράσεων, τα εργαστήρια δεξιοτήτων, η εκπόνηση προγραμμάτων σχολικών δραστηριοτήτων και η συμμετοχή σε σχολικά δίκτυα συνέβαλαν ώστε το σχολείο να επανασυνδεθεί με την κοινωνία και να γίνει ξανά κέντρο πολιτισμού, στοχασμού, μάθησης, συνεργασίας, αλληλεγγύης, σεβασμού στη διαφορετικότητα και στο περιβάλλον.

Β. ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

Παιδαγωγική και μαθησιακή λειτουργία

Θετικά σημεία

Αποτίμηση από το myschool, από το αρχείο του σχολείου, από τα Βιβλία Πράξεων του Συλλόγου Διδασκόντων, της Διευθύντριας, του Σχολικού Συμβουλίου, από το Ημερολόγιο της Σχολικής Ζωής, από τις δράσεις της μαθητικής κοινότητας, από την ιστοσελίδα του σχολείου.

Οι σκοποί και οι στόχοι της μαθησιακής διαδικασίας επετεύχθησαν στο μέγιστο βαθμό με την άοκνη προσπάθεια των εκπαιδευτικών.

Οι εκπαιδευτικοί λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών λόγω της πανδημίας, μερίμνησαν για τη διαρκή ψυχοκοινωνική και συναισθηματική υποστήριξη και ανάταση των μαθητών/μαθητριών, την ενίσχυση της αυτοπεποίθησής τους, την καλλιέργεια κλίματος ασφάλειας και εμπιστοσύνης και τη διαχείριση του άγχους τους.

Όλη η μαθητική κοινότητα, εκπαιδευτικοί, μαθητές/τριες, γονείς και κηδεμόνες ανταποκρίθηκαν στις ιδιαίτερες συνθήκες και τα μέτρα που επέβαλε η πανδημία.

Υπήρξε άριστη επικοινωνία με τους μαθητές/μαθήτριες και τις οικογένειές τους.

Οι μαθητές συνεργάστηκαν αρμονικά τόσο μεταξύ τους όσο και με τους εκπαιδευτικούς.

Δόθηκε έμφαση στην αποδοχή των συναισθημάτων, την επιβράβευση, την ενθάρρυνση και την αποδοχή όλων των μαθητών.

Δεν υπήρξε μαθητική διαρροή ή άτακτη φοίτηση. Υπήρξε συνεχής επικοινωνία και συνεργασία μεταξύ της Διεύθυνσης τουσχολείου και των εκπαιδευτικών. Οι σχέσεις της Διεύθυνσης και του Συλλόγου Διδασκόντων ήταν άριστες.

Οι αποφάσεις της σχολικής μας μονάδας λαμβάνονταν μέσα από παιδαγωγικές συζητήσεις και συνεδριάσεις του Συλλόγου Διδασκόντων

Υπήρξε άριστη συνεργασία και επικοινωνία με τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Κορινθίας, την Περιφέρεια Πρωτοβάθμιας και ΔευτεροβάθμιαςΕκπαίδευσης Πελοποννήσου, το Υπουργείο Παιδείας, το ΠΕΚΕΣ Πελοποννήσου, τη Συντονίστρια Εκπαιδευτικού Έργου, το ΚΕΔΑΣΥ Κορινθίας, τον Υπεύθυνο Σχολικών Δραστηριοτήτων, τη Σχολική Επιτροπή και την Τοπική Αυτοδιοίκηση, τον ΕΟΔΥ, την Αστυνομία, για όλα τα θέματα που απασχόλησαν το σχολείο μας.

Λόγω της πανδημίας έγιναν ανά τάξη σχολικές πολιτιστικές εκδηλώσεις και σχολικές γιορτές. Δεν έγιναν αρκετές σχολικές εκδρομές. Το σχολείο όμως, όπως αποτιμάται από την ιστοσελίδα μας, τα εγκεκριμένα από τη Διεύθυνση ΠΕ Κορινθίας προγράμματα σχολικών δραστηριοτήτων, το ημερολόγιο σχολικής ζωής, το αρχείο του σχολείου, το Βιβλίο Πράξεων του Συλλόγου Διδασκόντων, έλαβε μέρος σε πολλούς διαγωνισμούς και σε πολιτιστικές,

καλλιτεχνικές και αθλητικές δράσεις τόσο δια ζώσης, όσο και εξ αποστάσεως .

Το διαρκές ενδιαφέρον από τη διεύθυνση και το Σύλλογο Διδασκόντων για τον εμπλουτισμό και την προσαρμογή του εξοπλισμού και των εποπτικών μέσων στις σύγχρονες απαιτήσεις των προγραμμάτων σπουδών.

Σημεία προς βελτίωση

Αποτίμηση από το myschool, από το αρχείο του σχολείου, από τα Βιβλία Πράξεων του Συλλόγου Διδασκόντων, της Διευθύντριας, του Σχολικού Συμβουλίου, από το Ημερολόγιο της Σχολικής Ζωής, από τις δράσεις της μαθητικής κοινότητας, από την ιστοσελίδα του σχολείου.

Στο σχολείο φοιτούν πολλοί μαθητές και μαθήτριες από ευάλωτες κοινωνικές ομάδες. Εξαιτίας του κοινωνικού οικονομικού πολιτιστικού περιβάλλοντός τους-οι γονείς είτε είναι αναλφάβητοι (ρομά) ή δεν μιλούν την ελληνική γλώσσα(αλλοδαποί κυρίως από Αλβανία και Ινδία) το σχολείο θέτει ως σημείο βελτίωσης και στόχο:

τη συνέχιση και τον εμπλουτισμό των καλών πρακτικών των δράσεων για την αποδοχή, την ένταξη και την ενσωμάτωσή τους στο σχολικό περιβάλλον με περισσότερες δράσεις ευαισθητοποίησης, αποδοχής και σύσφιξης των σχέσεων τόσο εκ μέρους των μαθητών /μαθητριών με τους συμμαθητές τους, όσο και εκ μέρους των γονέων και κηδεμόνων.

Διοικητική λειτουργία

Θετικά σημεία

Αποτίμηση από το myschool, από το αρχείο του σχολείου, από τα Βιβλία Πράξεων του Συλλόγου Διδασκόντων,της Διευθύντριας, του Σχολικού Συμβουλίου, από το Ημερολόγιο της Σχολικής Ζωής, από τις δράσεις τηςμαθητικής κοινότητας, από την ιστοσελίδα του σχολείου.

Το σχολικό έτος 2021-2022 κληθήκαμε να συνεχίσουμε την αντιμετώπιση της πανδημίας covid 19. Οι συνθήκες που διαμορφώθηκαν ήταν ιδιαίτερες για όλη τη μαθητική μας κοινότητα. Η πανδημία αντιμετωπίστηκε ως πρόκληση από τη μαθητική μας κοινότητα. Με την εμπειρία όλης της μαθητικής κοινότητας από το προηγούμενο σχολικό έτος, υποστηρίξαμε αποδοτικά και αποτελεσματικά την εκπαιδευτική διαδικασία. Όλες οι εκπαιδευτικές και διοικητικές λειτουργίες του σχολείου πραγματοποιήθηκαν τόσο δια ζώσης, όσο και εξ αποστάσεως σύμφωνα με τις οδηγίες του ΥΠΑΙΘ και τα πρωτόκολλα του ΕΟΔΥ.

Όπως τονίστηκε στο Σύλλογό μας σημαντικός παράγοντας στην εκπαιδευτική διαδικασία, ιδιαίτερα κάτω από τις ιδιαίτερα δύσκολες συνθήκες που επέβαλλε η πανδημία, ήταν η ύπαρξη ευχάριστου, φιλικού, ήρεμου εργασιακού περιβάλλοντος και κλίματος αλληλοσεβασμού, αλληλεγγύης, συνεργασίας και επικοινωνίας μεταξύ των μελών της σχολικής κοινότητας.

Τονίστηκε η ευχάριστη και εποικοδομητική συνεργασία τόσο ανάμεσα στους εκπαιδευτικούς μεταξύ τους, όσο και με τη Διευθύντρια του σχολείου, με στόχο την ομαλή λειτουργία του σχολείου και την κάλυψη των ιδιαίτερων αναγκών.

Το γεγονός ότι ο Σύλλογος Διδασκόντων συνεδρίαζε και συζητούσε άμεσα, το όποιο πρόβλημα προέκυπτε, έδωσε στους εκπαιδευτικούς το αίσθημα της ασφάλειας, της ανακούφισης και της αισιοδοξίας πως όλη αυτή η ιδιαίτερη κατάσταση θα αντιμετωπιστεί άμεσα με τη συνεργασία όλων.

Μέσα σε ένα κλίμα συνεργατικής κουλτούρας που βασίστηκε στην εμπλοκή, τη δέσμευση, την αναδόμηση, την επανάδραση και την ανανέωση του οργανισμού, δημιουργήθηκαν συνθήκες και προϋποθέσεις για κοινό όραμα και κοινές επιδιώξεις στη σχολική μας μονάδα.

Τόσο δια ζώσης όσο και εξ αποστάσεως οργανώσαμε αποτελεσματικά τη σχολική μονάδα και επιτύχαμε την ομαλή και εύρυθμη λειτουργία της.

Αξιοποιήθηκε το έμψυχο υλικό του σχολείου καθώς τα διδακτικά μέσα που διαθέτουμε. Το σχολείο έγινε στοιχειώδης μονάδα επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών σε θέματα διοικητικά, παιδαγωγικά και επιστημονικά.

Η Διευθύντρια ενημέρωνε όλα τα μέλη του Συλλόγου Διδασκόντων για κάθε θεσμική αλλαγή και παρείχε τις ανάλογες διευκρινίσεις για την εκπαιδευτική πολιτική, την εκπαιδευτική νομοθεσία, τις εγκυκλίους και τις αποφάσεις που αφορούσαν τη λειτουργία του σχολείου και την εφαρμογή των προγραμμάτων εκπαίδευσης.

Προωθήσαμε την αλλαγή και την καινοτομία με την ανάπτυξη εκπαιδευτικών προγραμμάτων και καινοτόμων δράσεων που συμπλήρωσαν το Πρόγραμμα σπουδών, σε όλη τη διάρκεια του σχολικού έτους δια ζώσης και εξ αποστάσεως. Αξιοποιήθηκαν από το σχολείο όλες οι καινοτόμες μορφές ψηφιακής επικοινωνίας και επιμόρφωσης, με αποτέλεσμα την ουσιαστική και ποιοτική συνεργασία του σχολείου με όλα τα μέλη και τους φορείς της σχολικής κοινότητας.

Δημιουργήθηκε η βάση για την μετάβαση στην ψηφιακή λειτουργία του σχολείου.

Δημιουργήθηκαν δίκτυα συνεργασίας με άλλα σχολεία με σκοπό τις κοινές δράσεις, κοινά προγράμματα, ανταλλαγή σκέψεων, προβληματισμών, ιδεών και καλών πρακτικών.

Αξιοποιήθηκαν οι ΤΠΕ στην επιμόρφωση των γονέων

Διαχειριστήκαμε ορθολογικά τους υλικούς και ανθρώπινους πόρους της σχολικής μονάδας.

Φροντίσαμε για τη βελτίωση του εξοπλισμού και των κτιριακών εγκαταστάσεων και την προσαρμογή τους στο πρόγραμμα σπουδών.

Αξιοποιήσαμε αποτελεσματικά και αποδοτικά τις σύγχρονες τεχνολογίες τόσο στη διοίκηση του σχολείου όσο και στη μαθησιακή διαδικασία.

Φροντίσαμε για την επάρκεια και καταλληλότητα των σχολικών χώρων, του εξοπλισμού και των οικονομικών πόρων.

Ενεργώντας με τις αρχές του σεβασμού, της ισοτιμίας, της αξιοκρατίας και της δικαιοσύνης μεταβιβάστηκαν δραστηριότητες στους εκπαιδευτικούς με σκοπό την ανάπτυξη των ικανοτήτων και δεξιοτήτων τους. Αξιοποιήθηκαν δημιουργικά οι δυνατότητες όλου του προσωπικού μέσα στο πλαίσιο των διακριτών ρόλων και αρμοδιοτήτων τους στοχεύοντας στη βελτίωση του σχολείου και την ενημέρωση των εκπαιδευτικών για το διοικητικό έργο.

Το σχολείο επεδίωξε και πέτυχε την οικοδόμηση σχέσεων συνεργασίας με τις εκπαιδευτικές αρχές και με άλλα εκπαιδευτικά ιδρύματα.

Εξαιρετική συνεργασία με όλους τους θεσμικούς, κοινωνικούς και πολιτιστικούς φορείς

Συντάξαμε τον Εσωτερικό Κανονισμό λειτουργίας του σχολείου μας.

Οι σχέσεις με τους γονείς ήταν άριστες. Η επικοινωνία και η συνεργασία σχολείου και γονέων ήταν τακτική, αμφίδρομη και ολοκληρωμένη.

Εφαρμόστηκε το σύνολο των διατάξεων της σχετικής νομοθεσίας που αφορούσε το θέμα της υγιεινής, της ασφάλειας και της εξ αυτών προστασίας όλων των μελών της σχολικής κοινότητας γιατί συνδέεται άμεσα με τη ζωή και την ακεραιότητα των παιδιών.

Σημεία προς βελτίωση

Αποτίμηση από το myschool, από το αρχείο του σχολείου, από τα Βιβλία Πράξεων του Συλλόγου Διδασκόντων, του Σχολικού Συμβουλίου, από το Ημερολόγιο της Σχολικής Ζωής, από τις δράσεις της μαθητικής κοινότητας, από την ιστοσελίδα του σχολείου.

Περαιτέρω επιμόρφωση των Γονέων σε θέματα που αφορούν την ολόπλευρη ψυχοκοινωνική ανάπτυξη των παιδιών.

Διεύρυνση και αξιοποίηση όλων των καλών πρακτικών της Δράσης, προς όφελος των μαθητών του σχολείου.

Συνέχιση της εξαιρετικής συνεργασίας με όλους τους θεσμικούς, κοινωνικούς και πολιτιστικούς φορείς που άπτονται στους τομείς της σχολικής ζωής, για τη βελτιστοποίηση του μαθησιακού αποτελέσματος και την παροχή ποιοτικής, αποδοτικής και αποτελεσματικής Παιδείας στους μαθητές και τις μαθήτριές μας.

Επαγγελματική ανάπτυξη εκπαιδευτικών

Θετικά σημεία

Αποτίμηση από το myschool, από το αρχείο του σχολείου, από τα Βιβλία Πράξεων του Συλλόγου Διδασκόντων, του Σχολικού Συμβουλίου, από το Ημερολόγιο της Σχολικής Ζωής, από τις δράσεις της μαθητικής κοινότητας, από την ιστοσελίδα του σχολείου.

Σκοπός του σχεδίου δράσης του σχολείου μας στον άξονα συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε εθνικά και ευρωπαϊκά προγράμματα με τίτλο : «Ενίσχυση της εξωστρέφειας του σχολείου σε τοπικό, εθνικό και ευρωπαϊκό επίπεδο» ήταν η συμμετοχή του σχολείου σε καινοτόμες δράσεις σε τοπικό, εθνικό και διεθνές επίπεδο, προκειμένου να ενισχυθεί το άνοιγμα και η εξωστρέφεια του σχολείου στην κοινωνία και να γίνει διεύρυνση των πνευματικών οριζόντων των μαθητών/μαθητριών.

Με την ολοκλήρωση του σχεδίου δράσης, υπήρξαν τα εξής θετικά σημεία:

Κινητοποίηση εκπαιδευτικών και μαθητών για συμμετοχή σε δράσεις και προγράμματα που διευρύνουν το γνωστικό τους πεδίο (π.χ. e-twinning,)

Ενεργή συμμετοχή των μαθητών στις εκπαιδευτικές δραστηριότητες όπου ανέπτυξαν πρωτοβουλίες και απέκτησαν μια πιο σφαιρική και ολοκληρωμένη εικόνα του ευρύτερου κοινωνικού περιβάλλοντός τους.

Βελτίωση της εξωτερικής εικόνας του σχολείου και συνεργασία του με κοινωνικούς φορείς και οργανισμούς εντός και εκτός Ελλάδας.

Καλλιέργεια στους μαθητές/τριες της συνείδησης του Ευρωπαίου πολίτη με ταυτόχρονη διατήρηση της εθνικής ταυτότητας και της πολιτισμικής τους αυτογνωσίας.

Ενίσχυση της εξωστρέφειας του σχολείου με ταυτόχρονη διεύρυνση των πνευματικών οριζόντων των μαθητών/ μαθητριών μας.

Διεύρυνση της συνεργασίας και της επικοινωνίας του σχολείου με το εξωτερικό περιβάλλον του.

Επικοινωνήθηκε η κουλτούρα συνεργασίας και συμπόρευσης του σχολείου σε διεθνές επίπεδο. Καλλιεργήθηκε η εξωστρέφεια και έγινε διάχυση των καλών πρακτικών μέσα

από την ιστοσελίδα του σχολείου μας, της Διεύθυνσης ΠΕ Κορινθίας, τουΔήμου Λουτρακίου Περαχώρας Αγίων Θεοδώρων.

Οι μαθητές/μαθήτριές μας έδειξαν ιδιαίτερο ενδιαφέρον και συμμετείχαν ενεργά σε όλες τις εκπαιδευτικές δραστηριότητες. Ανέπτυξαν πρωτοβουλίες και απέκτησαν μέσα από τις δράσεις και τη συνεργασία τους με κοινωνικούς φορείς και οργανισμούς μια σφαιρική και ολοκληρωμένη εικόνα του ευρύτερου κοινωνικού περιβάλλοντός τους.

Μέσα από την ενημέρωσή τους αποκόμισαν σημαντικές γνώσεις-εφόδια για την

μετέπειτα ζωή τους.

Καλλιέργησαν τη συνείδηση του Ευρωπαίου πολίτη με ταυτόχρονη διατήρηση της εθνικής ταυτότητας και της πολιτισμικής μας αυτογνωσίας.

Σε πολλές δράσεις συμμετείχαν ενεργά και οι γονείς των μαθητών. Σε όσες επιμορφώσεις προσκλήθηκαν να συμμετάσχουν ανταποκρίθηκαν θετικά επιδεικνύοντας ιδιαίτερο ενδιαφέρον.

Οι εκπαιδευτικοί του σχολείου συμμετείχαν ενεργά και παρακολούθησαν με ιδιαίτερο ενδιαφέρον όλες τις επιμορφώσεις που έγιναν με σκοπό τον εμπλουτισμό του γνωστικού τους πεδίου και τη διεύρυνση της κριτικής και δημιουργικής σκέψης τους.

Η καλή διάθεση και άψογη συνεργασία τόσο μεταξύ του εκπαιδευτικού προσωπικού και της Διευθύντριας του σχολείου όσο και από όλους τους εμπλεκόμενους θεσμικούς, κοινωνικούς και πολιτιστικούς φορείς.

Η μεγάλη δεκτικότητα από τους μαθητές του σχολείου για τη διεύρυνση των

γνώσεών τους.

Η ουσιαστική και άμεση ανταπόκριση των γονέων στη συνεργασία τους με το

σχολείο.

Οι εκπαιδευτικοί συμμετείχαν στις επιμορφώσεις των φορέων μας αλλά σε επιμορφώσεις άλλων φορέων.

Εκπαιδευτικοί του σχολείου μας εισηγήθηκαν καινοτόμες προσεγγίσεις της διδασκαλίας.

Το σχολείο μας με εξωστρέφεια άνοιξε τους ορίζοντές του στην κοινωνία και πέτυχε μέσα από την κινητοποίηση όλης της μαθητικής κοινότητας να γίνει μια πραγματική κοινότητα μάθησης.

Σημεία προς βελτίωση

Αποτίμηση από το αρχείο του σχολείου, από τα Βιβλία Πράξεων του Συλλόγου Διδασκόντων, του Σχολικού Συμβουλίου, από το Ημερολόγιο της Σχολικής Ζωής, από τις δράσεις της μαθητικής κοινότητας, από την ιστοσελίδα του σχολείου.

Επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στις πλατφόρμες eTwinning και Erasmus ώστε να αποκτήσουν μεγαλύτερη ευχέρεια στη χρήση τους. Συνέχιση της εξαιρετικής συνεργασίας με όλους τους θεσμικούς, κοινωνικούς και πολιτιστικούς φορείς σε τοπικό, εθνικό και ευρωπαϊκό επίπεδο, με σκοπό τη βελτιστοποίηση του μαθησιακού αποτελέσματος και την παροχή ποιοτικής, αποδοτικής και αποτελεσματικής Παιδείας στους μαθητές και τις μαθήτριές μας.

Ενίσχυση της έννοιας της πολιτειότητας μέσα από τα ευρωπαϊκά προγράμματα της καλλιέργειας της συνείδησης του Ευρωπαίου πολίτη με ταυτόχρονη διατήρηση της εθνικής ταυτότητας και της πολιτισμικής αυτογνωσίας.

Διεύρυνση, εμπλουτισμός και αξιοποίηση όλων των καλών πρακτικών της Δράσης, σε τοπικό, εθνικό και ευρωπαϊκό επίπεδο προς όφελος των μαθητών του σχολείου

Γ. ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΤΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

Λειτουργία

Παιδαγωγική και μαθησιακή λειτουργία

Αριθμός Δράσεων που υλοποιήθηκαν

1

Άξονες στους οποίους υλοποιήθηκαν Δράσεις )

Σχέσεις σχολείου - οικογένειας

Λειτουργία

Διοικητική λειτουργία

Αριθμός Δράσεων που υλοποιήθηκαν

1

Άξονες στους οποίους υλοποιήθηκαν Δράσεις )

Σχολείο και κοινότητα

Λειτουργία

Επαγγελματική ανάπτυξη εκπαιδευτικών

Αριθμός Δράσεων που υλοποιήθηκαν

1

Άξονες στους οποίους υλοποιήθηκαν Δράσεις )

Συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε εθνικά και ευρωπαϊκά προγράμματα

Παρατηρήσεις / Σχόλια

Σημαντικότερα αποτελέσματα των Δράσεων

Αποτίμηση από το myschool, από το αρχείο του σχολείου, από τα Βιβλία Πράξεων του Συλλόγου Διδασκόντων, του Σχολικού Συμβουλίου, από το Ημερολόγιο της Σχολικής Ζωής, από τις δράσεις της μαθητικής κοινότητας,από την ιστοσελίδα του σχολείου.

Παιδαγωγική και μαθησιακή λειτουργία

Σχέδιο Δράσης 1: «Ένα σχολείο για όλους, χωρίς αποκλεισμούς και διακρίσεις»

Άξονας: Σχέσεις σχολείου - οικογένειας

Με το σχεδιασμό και με την υλοποίηση των δράσεων για «Ένα σχολείο για όλους, χωρίς αποκλεισμούς και διακρίσεις» το σχολείο μας δημιούργησε ένα ασφαλές, ευχάριστο και δημιουργικό περιβάλλον μάθησης για όλους τους μαθητές και τις μαθήτριες. Μέσα από τα προγράμματα ενίσχυσης της διαπολιτισμικής διάστασης το σχολείο ενίσχυσε, πέραν του γνωστικού αποτελέσματος, το πνεύμα της ομαδικότητας, της συνεργασίας, της προσέγγισης, της αλληλοβοήθειας και της χαράς της κοινής προσπάθειας και εργασίας. Μέσα από δημιουργικά παιχνίδια μάθησης στη διδασκαλία των μαθηματικών διευκολύνθηκε η αντιληπτικότητα του αντικειμένου από δίγλωσσους ή πολύγλωσσους μαθητές και μαθήτριες και πέτυχε την ευρύτερη συμμετοχή τους και την ενσωμάτωση και αποδοχή τους από την ομάδα. Επίσης οι δράσεις που υλοποιήθηκαν μέσα στα πλαίσια του ́ ́

make a wish ́ ́ και για το ́ ́ Χαμόγελο του παιδιού ́ ́ ενίσχυσαν την ενσυναίσθηση, τη διάθεση για βοήθεια σε άλλα ́ ευάλωτα ́ ́ παιδιά, την αλληλεγγύη και δίδαξαν τη δύναμη της προσφοράς και της αγάπης. Σε πολλές δράσεις υπήρξε συνεργασία των εκπαιδευτικών με τους γονείς των μαθητών. Στις επιμορφώσεις και εκδηλώσεις που προσκλήθηκαν να συμμετάσχουν ανταποκρίθηκαν θετικά επιδεικνύοντας ιδιαίτερο ενδιαφέρον.

Διοικητική λειτουργία

Σχέδιο Δράσης 2: "Σχολείο Ανοιχτό στην Κοινωνία"

Άξονας: Σχολείο και κοινότητα

Μέσα από τις δράσεις μας επανασυνδέθηκε το σχολείο με την κοινωνία, έγινε ξανά κέντρο πολιτισμού, στοχασμού, μάθησης, συνεργασίας, αλληλεγγύης, σεβασμού στη διαφορετικότητα και στο περιβάλλον.

Επικοινωνήθηκε η κουλτούρα συνεργασίας και συμπόρευσης του σχολείου με την τοπική και ευρύτερη κοινωνία.

Η μαθητική μας κοινότητα απέκτησε πάλι τα χαρακτηριστικά ενός μανθάνοντος οργανισμού που έχει ανοιχτές τις πόρτες του στην κοινωνία σε μια αμφίδρομη ουσιαστική επικοινωνία με το εξωτερικό φυσικό και ανθρωπογενές περιβάλλον του. Καλλιεργήθηκε η εξωστρέφεια και έγινε διάχυση των καλών πρακτικών μέσω της ιστοσελίδας του σχολείου μας, της Διεύθυνσης ΠΕ Κορινθίας, του Δήμου Λουτρακίου Περαχώρας Αγίων Θεοδώρων.

Λειτουργία: Επαγγελματική ανάπτυξη εκπαιδευτικών

Σχέδιο Δράσης 3: «Ενίσχυση της εξωστρέφειας του σχολείου σε τοπικό, εθνικό και ευρωπαϊκό επίπεδο»

Άξονας: Συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε εθνικά και ευρωπαϊκά προγράμματα

Με την υλοποίηση των δράσεων με τοπικούς/εθνικούς και ευρωπαϊκούς φορείς και με τη συμμετοχή μας στο eTwinning, το σχολείο μας ενίσχυσε την εξωστρέφειά του και έδωσε την ευκαιρία στους μαθητές να διευρύνουν τους ορίζοντές τους. Διευρύνθηκε η συνεργασία και η επικοινωνία του σχολείου με το εξωτερικό περιβάλλον του

ενδυναμώνοντας το ήδη υπάρχον γενικότερο καλό κλίμα. Επικοινωνήθηκε η κουλτούρα συνεργασίας και συμπόρευσης του σχολείου σε διεθνές επίπεδο. Καλλιεργήθηκε η εξωστρέφεια και έγινε διάχυση των καλών πρακτικών μέσα από την ιστοσελίδα του σχολείου μας, της Διεύθυνσης ΠΕ Κορινθίας, του Δήμου Λουτρακίου Περαχώρας Αγίων Θεοδώρων. Οι μαθητές/μαθήτριές μας έδειξαν ιδιαίτερο ενδιαφέρον και συμμετείχαν ενεργά σε όλες τις εκπαιδευτικές δραστηριότητες. Ανέπτυξαν πρωτοβουλίες και απέκτησαν μέσα από τις δράσεις και τη συνεργασία τους με κοινωνικούς φορείς και οργανισμούς μια σφαιρική και ολοκληρωμένη εικόνα του ευρύτερου κοινωνικού περιβάλλοντός τους. Μέσα από την ενημέρωσή τους αποκόμισαν σημαντικές γνώσεις-εφόδια για την μετέπειτα ζωή τους. Καλλιέργησαν τη συνείδηση του Ευρωπαίου πολίτη με ταυτόχρονη διατήρηση τη εθνικής ταυτότητας και της πολιτισμικής μας αυτογνωσίας. Σε πολλές δράσεις συμμετείχαν ενεργά και οι γονείς των μαθητών. Σε όσες επιμορφώσεις προσκλήθηκαν να συμμετάσχουν ανταποκρίθηκαν θετικά επιδεικνύοντας ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Οι εκπαιδευτικοί του σχολείου συμμετείχαν ενεργά και παρακολούθησαν με ιδιαίτερο ενδιαφέρον όλες τις επιμορφώσεις που έγιναν με σκοπό τον εμπλουτισμό του γνωστικού τους πεδίου και τηδιεύρυνση της κριτικής και δημιουργικής σκέψης τους. Το σχολείο μας με εξωστρέφεια άνοιξε τους ορίζοντές του στην κοινωνία και πέτυχε μέσα από την κινητοποίηση όλης της μαθητικής κοινότητας να γίνει μια πραγματική κοινότητα μάθησης.

Δυσκολίες που παρουσιάστηκαν

Αποτίμηση από το αρχείο του σχολείου, από τα Βιβλία Πράξεων του Συλλόγου Διδασκόντων, του Σχολικού Συμβουλίου, από το Ημερολόγιο της Σχολικής Ζωής, από τις δράσεις της μαθητικής κοινότητας, από την ιστοσελίδα του σχολείου.

Σχέδιο Δράσης 1: «Ένα σχολείο για όλους, χωρίς αποκλεισμούς και διακρίσεις»

Άξονας: Σχέσεις σχολείου - οικογένειας

Λόγω της αγαστής συνεργασίας του εκπαιδευτικού προσωπικού, της προθυμίας στη συμμετοχή των μαθητών/τριών και λόγω της βοήθειας που παρασχέθηκε στους εκπαιδευτικούς από τη διεύθυνση του σχολείου, όλοι οι στόχοι που είχαν τεθεί επιτεύχθηκαν στον μέγιστο βαθμό. Δεν παρουσιάστηκε κάποια δυσκολία στην υλοποίηση των δράσεων.

Σχέδιο Δράσης 2: "Σχολείο Ανοιχτό στην Κοινωνία"

Άξονας: Σχολείο και κοινότητα

Λόγω του σχεδιασμού σαφών και ρεαλιστικών στόχων, της τήρησης των χρονοδιαγραμμάτων, την συνεχή επικοινωνία και την αγαστή συνεργασία όλων των μελών της ευρύτερης εκπαιδευτικής κοινότητας δεν υπήρξαν δυσκολίες.

Σχέδιο Δράσης 3: «Ενίσχυση της εξωστρέφειας του σχολείου σε τοπικό, εθνικό και ευρωπαϊκό επίπεδο»

Άξονας: Συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε εθνικά και ευρωπαϊκά προγράμματα

Λόγω της καλής διάθεσης και άψογης συνεργασίας τόσο μεταξύ του εκπαιδευτικού προσωπικού και της Διευθύντριας του σχολείου όσο και από όλους τους εμπλεκόμενους θεσμικούς, κοινωνικούς και πολιτιστικούς φορείς, λόγω της μεγάλης δεκτικότητας από τους μαθητές/τριες του σχολείου για τη διεύρυνση των γνώσεών τους και εξαιτίας της ουσιαστικής και άμεσης ανταπόκρισης των γονέων στη συνεργασία τους με το σχολείο,

όλοι οι στόχοι που είχαν τεθεί επιτεύχθηκαν στον μέγιστο βαθμό. Δεν παρουσιάστηκε κάποια δυσκολία στην υλοποίηση των δράσεων.

Ανάδειξη Πρακτικών και προτάσεις για αξιοποίησή τους από άλλα σχολεία (προαιρετικά).

Προτάσεις για αναγκαίες επιμορφώσεις